donderdag 16 februari 2012

Week 6...

Brrrr.....week 6 was koud! Er kon wel geschaatst worden deze week, maar ik heb geen schaatsfans in huis. De enige die echt kan schaatsen is Milan, maar zijn schaatsen zijn te klein. Hij heeft al maat 45. Ik heb wel respect voor Milan die in die ijzige kou elke morgen zonder morren de krant (De Limburger en de Telegraaf) rondbrengt.
Verder stond week 6 in het teken van de Citotoets. Igor maakte zich er niet druk om. En wij ook niet. Dus het ging heel relaxed.
Het land was in de ban van de 11-stedentocht dus dat heb ik ook verwerkt deze week. Op het journalingkaartje met de schaatsen enkele koppen uit kranten geprint.


Ik vond nog leuk schoolpapier waarop ik het item van de Citotoets gescrapt heb. Haha!

Donderdag mee geweest met een vriendin die een metamorfose gewonnen had. Ze komt in de Libelle. De metamorfose was bij de Beekman group (van Dyanne Beekman) in Breukelen. Natuurlijk met Dyanne op de foto. Een ontzettend leuke dag gehad.

Deze week zit er ook een geschreven briefje van Igor in. Leuk om te bewaren.

Groetekes, Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten