zaterdag 4 februari 2012

Week 3 !

Week 3 is een feit. Omdat ik ongeveer 1 x in de 2 weken foto's laat afdrukken loop ik steeds iets achter. Deze week bestaat ook weer uit 1 kant en de achterkant van het kleine hoesje links. Hierin heb ik de uitslag van de oefencito van Igor gestopt.
Verder heeft Igor met zijn vriendjes Brian en Rik hetzelfde gekocht voor de vastelaovend op school. Ze gaan als meisje met glitterjurk en roze maillot. Haha...niet doorvertellen he? Het moet een verrassing blijven....wat zullen hun klasgenoten opkijken!
Met Milan ben ik op een maandag naar de bios geweest naar de film Nova Zembla. We zaten maar met zijn 3-en in de zaal. Milan en ik en nog een meneer alleen.

Om de weekkaart (het is niet goed te zien) heb ik met de naaimachine nog een wit randje genaaid.


Groetekes, Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten