zaterdag 17 maart 2012

Week 8....

In week 8 valt ook de vastelaovend. Zeker omdat mijn weken op zondag beginnen. Dus de linkerkant is geheel carnaval. Zondags uiteraard naar de optocht gekeken met z'n allen. Albert was maandag en dinsdag aan de schijt...dus toen ben ik alleen op stap gegaan. Nou ja alleen. 's Maandags had ik met Ingrid afgesproken en dinsdags ben ik met mijn moeder nog ff de hort op geweest.
De rechterkant was de rest van de week. Ik moest woensdag en vrijdag gewoon werken. En vrijdags ga ik na mijn werk altijd boodschappen doen bij een grote Albert Heyn waar je zelf je boodschappen kan scannen. Dus daar ook maar een foto van. Haha...
Wat een mooie kleuren!

De kinderen hebben de carnaval niet zo gevierd. Milan al helemaal niet en Igor is alleen naar de optocht geweest. Joeri hebben we niet veel gezien die was veel met Chantal op stap.


Groetekes, Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten